Imorgon bär det av

Dags för arets andra möhippa - den här gangen Gittans väns möhippa i självaste staden Brest, langt langt bort fran allt och inget, upp i norr, nordvästra Frankrike. Tro mina ord vänner, staden ligger bland hav och inget!

La pointe du Minou à coté de Brest


Inrikesflyget kostar Gittan mer än en tur-och retur resa till Stockholm, och da inte räknat med low-cost! Men kul ska det bli! Sa kosta fa kosta skjortan om sa vill! Gittan ska pa sin andra make-lösa heg och det med MC och hennes coola gäng.

Vi hörs efter helgen vänner! Och se nu till att lägga in fler än en kommentar...
Puss!

Kommentarer
Postat av: Nilo

Hahaha inte visste jag att du var en värsting på att rimma...! Borde jag akta mig tro? hihi

puss

2008-07-18 @ 00:30:39
URL: http://justapiece.blogg.se/
Postat av: Nilo

Hahaha inte visste jag att du var en värsting på att rimma...! Borde jag akta mig tro? hihi

puss

2008-07-18 @ 00:31:14
URL: http://justapiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0